Klanttevredenheid
Veilige, prettige sfeer en een natuurlijk resultaat

Ons beleid steunt op 3 pijlers: veiligheid, doelmatigheid en de tevredenheid van onze cliënten. Alle cliënten ontvangen per e-mail een digitaal vragenformulier. Alle volledig ingevulde formulieren zijn verwerkt in een klanttevredenheidsonderzoek.

Conclusie klanttevredenheidonderzoek

Wij zijn er trots op je te kunnen vertellen dat al onze cliënten aangeven dat zij ‘tevreden’ of ‘zeer tevreden’ zijn met het resultaat van de behandelingen, die gemiddeld met een 8,8 worden beoordeeld. Met name het ‘natuurlijke resultaat’ wordt genoemd als belangrijk.

Wat betreft de behandeling zelf geeft men aan dat de sfeer prettig is en dat er goed wordt rekening gehouden met de cliënt. In de behandeling wordt duidelijk verteld wat er gedaan wordt en de behandelaar houdt nauwlettend in de gaten hoe de cliënt zich voelt. Een ander groot pluspunt is het feit dat er een begeleider bij de behandeling aanwezig mag zijn. Ook de uitgebreide en duidelijk voor- en na instructies worden goed ontvangen.