Medewerkers
Maak kennis met het team
Paul Laarhuis
Directie

In 2007 maakte ik, samen met mijn vrouw Karin Laarhuis en Dr. Eli Navadeh, plannen voor een dermatologisch centrum. Enerzijds omdat de vraag naar niet-operatieve behandelingen voor o.a. huidverbetering toenam en anderzijds omdat er in de toekomst steeds meer mensen met huidziekten te maken zouden krijgen. Wij hadden met Contour Kliniek – dat zich sinds 1995 bezighield met operatieve cosmetische ingrepen – inmiddels veel ervaring opgebouwd in het optimaal ten dienste zijn aan cliënten en patiënten. Eind 2008 startten wij dan ook met Nationaal Huidcentrum.

Op dit moment herbergen wij zowel de verzekerde zorg (huidziekten) als niet verzekerde zorg (injectables, huidverbetering, permanent ontharen, oedeemtherapie, etc.) in dit zorgcentrum. Alles met de hoogste veiligheid, doelmatigheid en persoonlijke aandacht voor cliënten en patiënten. Met deze kerncompetenties willen wij maximale klanttevredenheid bereiken. Dat is voor ons gemakkelijk want wij willen onze cliënten behandelen, zoals we zelf behandeld willen worden.

Samen met dokter Navadeh geef ik leiding aan Nationaal Huidcentrum. Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van de medewerkers, procedures (administratief en medisch) en begrijpelijke en uitgebreide voorlichting aan cliënten en patiënten. Een voorbeeld hiervan is deze website.

In mijn hele leven heb ik meer aandacht besteed aan klanttevredenheid dan aan geld verdienen. Dat laatste komt vanzelf als je de klant en de medewerkers op de eerste plaats zet. Sinds 2008 hebben we al veel gepresteerd en we zijn iedere dag bezig om het nog beter te doen, met als doel een toonaangevend dermatologisch behandelcentrum te zijn en vooral te blijven.

Heb je een klacht, ben je ergens ontevreden over of heb je ideeën, laat het mij weten. Het helpt ons nóg beter te worden.